2009 m. vasario 13 d., penktadienis

Gera. Labai gera. :>

Ką tik grįžau namo po smagaus pasivaikštinėjimo su draugu. Daug daug daug šnekėjom apie viską, nors aš daugiau klausiau ir vietom kažkur įsiterpdavau, kažką pakomentuodavau, atsakydavau ar patardavau, jei to reikėjo. Nes jam reikėjo išsišnekėti. Priežastis tokia, kad jį paliko mergina, kurią aš taip pat pažįstu, nes susižavėjo kažkuo kitu, o jis matyt, jai pabodo, ar šiaip užsimanė kažko naujo. Gaila man jos, nes jos ex'as, šiuo atveju draugas, su kuriuo šiandien vaikštinėjau, yra išties nuostabus vaikinas ir, manau, nuostabi antroji pusė. Ir šiaip, man jie atrodė graži pora ir nė nebūčiau įtarus, kad jie išsiskirs. Na bet nėra to blogo, kad neišeitų į gera, kaip yra sakoma. Pats vaikinas [vardo kažkaip nesinori viešint, nes nelabai gražu taip būtų...] dabar, jau po mūsų pašnekesių, pasakė, kad turės laiko viską apmąstyt ir pažvelgt į pasaulį blaiviau, nes visos draugystės metu tiesiog buvo apsėstas jos ir praktiškai neturėjo laiko galvot apie kažką kitką. Ir šiaip, bent jau man taip sakė, po viso pasivaikščiojimo jam žymiai palengvėjo, dėl ko aš labai džiaugiuosi. Buvo gera taip išsišnekėt, ko jau seniai nedarėm, nes dažniausiai mes bendraudavom tik jam būnant su jo buvusia antrąja puse. Tikiuosi ir dažniau tą nuveikt, nes šiandien man tas visas bendravimas žiauriai patiko, o tas pasivaikščiojimas vakare su kavos puodeliais "išsinešimui" ir skaniais pyragaičiais labai pakėlė nuotaiką. :> Labai norėčiau, kad jo gyvenime viskas greitai išsispręstų ir stotų į teisingas vėžes, nes tiesiog būtų neteisinga jo atžvilgiu, jei viskas pasisuktų priešingai. Va taip va. :>



xox

0 Comments: